Jumaat, Ogos 03, 2018

Kerepek Keledek Unggu Kini Di Shopee

Kerepek Keledek Unggu Kini Di Shopee - Salam sejahtera semua, kini terbaru adalah produk keempat kami masukkan di laman jualan online kami di Shopee, Hari ini genap sehari kami sertai laman jual beli di internet,  harap sangat dapat belajar cara proses pembelian dan juga jualan. Jika anda ingin tau proses jualan, sebagai penjual atau seller, kita kena tau juga cara pembelian di Shopee, insyaallah sikit masa lagi saya nak mencuba sendiri cara membeli barang online di Shopee, melalui pengalaman sebagai pembeli dan penguna ia amat bermanfaat bagi seller dan penjual. Produk keempat kami seperti dibawah.

Kerepek Keledek Unggu >

Kerepek keledek unggu
++ Kini Di Shopee

Info Tentang Produk Kerepek :

Kerepek Keledek Unggu Asli - Makanan ringan ini diperbuat dari ubi keledek warna unggu, ia juga adalah pilihan terbaik, kerepek yang juga sukar dicari dan ia salah satu produk jualan yang sedap, sangat laris mempunyai peminat dan ia menjadi makanan pilihan serta juga banyak digemari ramai orang untuk kita hidangkan pada para tetamu pada majlis kenduri dan juga boleh dijadikan makanan diatas meja untuk para jemputan mereka. Kami juga ada menjual dan tawarkan kerepek keledek perisa asli yang rangup serta boleh mengikut pakej pek kecil dan juga bundle, mengikut permintaan anda. Tempahan awal untuk pastikan ada bekalan kerepek. Sumber - Kerepek Keledek Unggu Asli

Tag : Shopee

Agar Agar Kering Warna Warni Kini Di Shopee

Agar Agar Kering Warna Warni Kini Di Shopee - Selamat sejahtera pada seluruh rakyat Malaysia, anda kini boleh dapatkan manisan homemade tradisi ini, agar agar kering ini sangat cantik dengan tektur warna yang menyerlah dan terang. Boleh dijadikan hiasan makanan Dan sedap dimakan begitu sahaja. Kini anda boleh dapatkanya dengan cara senang hanya di Shopee, jimat duit belanja minyak dan juga masa anda. Kami jual harga yang terbaik untuk anda. Jika ingin lihat tawaran dan harga boleh ikut link ini - Jualan Produk Agar Agar Kering.

Agar Agar Kering >

++ Kini Di Shopee

Anda beli kuih agar agar kering kami :

Sesuai mengikut tempahan. Anda boleh menempahnya ikut kesukaan anda. Ingin tahu lebih lagi secara lanjut info tentang agar agar kering yang manis ini cara dihasilkan dan juga resepinya, anda boleh lawati laman yang kami kongsikan dibawah seperti berikutnya, Kategori kuih raya tradisi :
* Secara terperinci proses dari mula asal usul pembuatan agar agar kering yang sedap sehingga menjadi sebuah produk.

Agar agar kering
++ Kini Di Shopee

Harga Agar Agar Kering :

Harga agar agar kering yang sedap, makanan ini tertakluk bekalan dan juga harga semasa, jumlah berat dan ikut pakaging. Jika anda inginkan lagi penjimatan dan tambah nilai pada produk, belilah secara borong dengan kami akan tawarkan harga terbaik untuk anda. Anda juga boleh berhubung terus melalui aplikasi WhatsApp, jika ingin terus sahaja menempah dan juga sebut harga tawaran agar agar kering.
* Sebut harga dan juga boleh berhubung terus ke talian kami untuk tawaran. Produk khas tempahan

* Jika nak beli online boleh klik banner online Shopee kami = Terima kasih

Tag : Shopee

Crispy Chips Cheese Spicy Kini Di Shopee

Crispy Chips Cheese Spicy Kini Di Shopee - Salam sejahtera Dan salam jumaat semua, Pada 2 Ogos 2018 untuk memudahkan jualan kami kini sudah membuka akaun di Shopee, kenapa kami memilih shopee adalah yang pertama ia adalah percuma untuk penjual dan tidak dikenakan bayaran, yang kedua kerana memudahkan pembeli untuk membeli produk secara online, Kebaikan bagi pembeli dan penjual kerana ia adalah sistem yang selamat. Produk yang ingin diketengahkan hari yang kedua seperti berikut.

Crispy Chips Cheese Spicy >

Crispy Chips Cheese Spicy
++ Kini Di Shopee

Produk keluaran IKS tempatan : sumber asal boleh ikut link dibawah. Nama item

Popia rangup pedas dengan perisa keju cheese ini dibuat oleh Syarikat Nibong Kitchen di Sg Nibong Sekinchan. Sesuai juga dimakan begitu sahaja atau untuk dihidangkan pada para tetamu, boleh juga dijadikan hidangan untuk anda. Produk dari keluaran iks dan semestinya juga keluaran muslim bumiputera.

Crispy Chips Cheese Spicy
++ Kini di Shopee

Crispy Chips Cheese Spicy
++ Kini Di Shopee

Harga Crispy Chips Cheese Spicy :
Berat : 400gram
Harga : RM18
Dibuat oleh :
Nibong Kitchen
Alamat perusahaan :
NIBONG KITCHEN
Lot268-1 Lorong Hj Ali
Pekan Sg Nibong
45400 Sekinchan Selangor
Facebook :
Crispy Chips Cheese

* Jika nak beli online boleh klik banner online Shopee kami = Terima kasih

Tag : Shopee

Rabu, Ogos 01, 2018

Jualan Produk Maruku Kasar Bulat

Jualan Produk Maruku Kasar Bulat - Makanan ringan yang cantik ini jadi satu tradisi ialah maruku kasar ini sangat sedap dengan rasa pedas berempah dengan warna oren, ia akan menjadi pilihan bagi makanan yang enak sedap dan ada semua rasa yang lebih unik lagi, sedikit perbandingan dengan makanan tradisi yang lain, Produk keluaran tempatan tetapi jadi makanan yang terkenal kategori kuih tradisi maruku ini juga adalah pilihan terbaik dan juga sangat laris serta juga mempunyai peminatnya yang tersendiri, boleh menjadi salah satu makanan pilihan serta juga banyak digemari ramai orang untuk kita hidangkan pada para tetamu pada majlis kenduri kendara khas makanan diatas meja untuk para jemputan mereka. Kami juga ada menjual dan juga tawarkan kuih maruku yang enak serta boleh juga mengikut pakej pek kecil dan mengikut sesuai bagi permintaan anda. Tempahan awal untuk pastikan ada bekalan kuih tradisi jenis ini.

Maruku Kasar Bulat >

Maruku Kasar
++ Ilustrasi gambar Maruku Kasar Bulat

Anda beli kuih maruku kasar kami :

Sesuai mengikut tempahan. Anda boleh menempahnya ikut kesukaan anda. Ingin tahu lebih lagi secara lanjut info tentang maruku yang sedap ini cara dihasilkan dan juga resepinya, anda boleh lawati laman yang kami kongsikan dibawah seperti berikutnya, Belum updated : Kategori kuih tradisi :
- Resepi Maruku Kasar Bulat
* Secara terperinci proses dari mula asal usul pembuatan maruku kasar yang sedap sehingga menjadi sebuah produk.


Harga Maruku Kasar Bulat :

Harga maruku kasar yang sedap, makanan ini tertakluk bekalan dan juga harga semasa, jumlah berat dan ikut pakaging. Jika anda inginkan lagi penjimatan dan tambah nilai pada produk, belilah secara borong dengan kami akan tawarkan harga terbaik untuk anda. Anda juga boleh berhubung terus melalui aplikasi WhatsApp, jika ingin terus sahaja menempah dan juga sebut harga tawaran maruku ini boleh lawati link blog yang kami kongsikan seperti berikut :
- Maruku Kasar Bulat
* Sebut harga dan juga boleh berhubung terus ke talian kami untuk tawaran. Produk khas tempahan.

Maruku Kasar Bulat Info :
Berat Dan Pakaging 
Jumlah
Harga
maruku kasar 5 kg
1 BundleRM-
maruku kasar 1 kg
1 PekRM-
maruku kasar  500 gm
1 PekRM-
maruku kasar Pek Kecil
1 Pek
RM5.00


Jualan : - Maruku Kasar Bulat
Label : - Maruku

Arinasona Seafood Sungai Besar Makan Malam Disini

Arinasona Seafood Sungai Besar - Cari tempat makan menarik malam ni, Isteri tak masak sebab penat, saya bawa isteri dan anak makan kat sini di Arinasona Seafood, lokasi dekat dengan lampu trafik simpang empat bersebelahan dengan surau dan berhadapan pusat servis produa. Kedai ala Thai dan masakan seafood seperti nasi goreng, mee, kueytiaw dan pelbagai jenis sup, tomyam dan sebagainya, tak sangka kat sini pun ada hidangan nasi ayam. Jam dah pukul 8.15 pm memang masa orang dah mula cari makan malam, pilihan restoran banyak di Sungai Besar ni, kalau anda semua nak makan nasi ayam hainan boleh berkunjung di sini - Restoran FS Nasi Ayam Hainan Dan Mee Lokasinya juga berhampiran kawasan disini. Jom Makan dan berkunjung yea.

Suasana Depan Arinasona Seafood >

Arinasona Seafood
++ Trademark kedai penuh lampu

Kedai yang terang benderang dengan lampu macam ni kebiasaannya buka waktu malam hingga lewat malam dan ada juga sampai pagi, kebiasaan waktu siangnya tutup. Macam kelawar waktu malam, diorang keluar waktu malam, pagi dan siang tidur haha.

Muka Depan Buku Menu >

++ Tengok gambar udang dah sedap

Tengok gambar udang dah terliur dah, kalau ada udang galah besar tu, macam mana lah gamaknya dan menariknya, kad menu ni bapak tebalnya, mungkin tahan lama sedikit berbanding kertas yang boleh terkoyak sana sini. Saya tengok kad menu ni macam dah lama sangat rasanya, sebab pernah makan kat sini dulu tahun 2015 tak silap rasanya.

Menu harga Arinasona Seafood
++ Antara menu dan harga

Lihatlah harga makanan yang terpapar, menu banyak ni yang buat bingung nak pilih yang mana satu jadi santapan mata satu hal dan selepas itu santapan mulut la pula yea. Nak makan nasi ayam baru ituhari dah makan nasi ayam, perut pun kenyang lagi sebenarnya saya makan kenduri rumak makcik petang tadi, hmm cari makanan selain nasi yang ringan sikit.. jadi saya order makan seperti dibawah ni.

Saya Order Kueytiaw Kung Fu >

++ Kueytiaw Kung Fu Jom Makan

Kalau di Arinasona Seafood kebiasaan saya makan kueytiaw Kung Fu, nak juga rasa makanan bela diri ni, Nak order yang silat punya, diorang kata tak ada menu tu.. Kung Fu Pun Kung Fu la, yang penting perut berisi malam ni. Kuah dia pekat berlendir, kalau yang tak suka benda berlendir tak payah la korang pesan menu ni. Kueytiaw ni sebenarnya digoreng salut tepung dulu pastu baru masak dengan kuah dia, campur sayur kailan, lobak, kubis ada telur, udang, ayam, sotong meriah juga makanan ini. Tak pedas langsung saya pesan sambal belacan.

++ Tak Pedas boleh Order Sambal Belacan

Entah sambal belacan dia kurang ummp, banyak bawang dari belacan, tak rasa macam sambal belacan pun ada.. belacan mahal kot. Jom makan.. Saya dah habis makan kat Arinasona Seafood ni, sempat juga sembahyang isyak berjemaah kat surau sebelah je, jalan kaki pun sampai.

Selain dari tempat ni kedai Tomyam juga yang saya dah terjah di Lokasi - Mai Makan Tomyam Sungai Besar pun tak jauh dari sini, kalau jalan kaki ikut belakang rasanya 3 minit sampai dah. Konsep dia pun sama macam ni, sajian ala thai, Di Arinasona Seafood ni ada juga somtam makanan kerabu mangga campur udang kering dan cili, makan dengan nasi panas perg memang kecur air liur dibuatnya.

Tag : Jom Makan

Jualan Produk Agar Agar Kering Warna Warni

Jualan Produk Agar Agar Kering - Makanan ringan yang cantik ini jadi satu tradisi ialah manisan warna warni ini sangat sedap dengan rasa manis perisa mengikut warna, ia akan menjadi pilihan bagi makanan yang enak sedap dan ada semua rasa yang lebih unik lagi, sedikit perbandingan dengan makanan tradisi yang lain, Produk keluaran tempatan tetapi jadi makanan yang terkenal kategori kuih raya ini juga adalah pilihan terbaik dan juga sangat laris serta juga mempunyai peminatnya yang tersendiri, boleh menjadi salah satu makanan pilihan serta juga banyak digemari ramai orang untuk kita hidangkan pada para tetamu pada majlis kenduri kendara khas makanan diatas meja untuk para jemputan mereka. Kami juga ada menjual dan juga tawarkan agar agar kering yang enak serta boleh juga mengikut pakej pek kecil dan mengikut sesuai bagi permintaan anda. Tempahan awal untuk pastikan ada bekalan kuih tradisi jenis ini.

Agar Agar Kering warna warni >

Agar Agar Kering
++ Ilustrasi gambar Agar Agar Kering

Anda beli kuih agar agar kering kami :

Sesuai mengikut tempahan. Anda boleh menempahnya ikut kesukaan anda. Ingin tahu lebih lagi secara lanjut info tentang agar agar kering yang manis ini cara dihasilkan dan juga resepinya, anda boleh lawati laman yang kami kongsikan dibawah seperti berikutnya, Kategori kuih raya tradisi :
* Secara terperinci proses dari mula asal usul pembuatan agar agar kering yang sedap sehingga menjadi sebuah produk.


Harga Agar Agar Kering :

Harga agar agar kering yang sedap, makanan ini tertakluk bekalan dan juga harga semasa, jumlah berat dan ikut pakaging. Jika anda inginkan lagi penjimatan dan tambah nilai pada produk, belilah secara borong dengan kami akan tawarkan harga terbaik untuk anda. Anda juga boleh berhubung terus melalui aplikasi WhatsApp, jika ingin terus sahaja menempah dan juga sebut harga tawaran agar agar kering ini boleh lawati link blog yang kami kongsikan seperti berikut :
* Sebut harga dan juga boleh berhubung terus ke talian kami untuk tawaran. Produk khas tempahan.


Agar Agar Kering Info :
Berat Dan Pakaging 
Jumlah
Harga
- 5 kg
1 BundleRM-
agar kering 1 Balang
1 PekRM14.00
 500 gm
1 PekRM
agar kering Pek Kecil
1 Pek
RM2.00


Jualan : - Agar Agar Kering
Label : - Kuih Tradisi